कक्षा १२ घनघस्याको उकालो काट्ता पाठ ३




घनघस्याको उकालो काट्दा पाठको डकुमेन्ट्री































शब्दभण्डार

१. शब्द र अर्थको जोडा मिलाउनुहोस् :

सुदूर – धेरै टाढाको

स्नेह – माया, प्रेम

सँगाल्नु – कुनै कुरा जोगाएर राख्नु

अद्वितीय – अतुलनीय

सहारा मरुभूमि – संसारको एउटा ठूलो मरुभूमि

दृष्टिपात – हेर्ने काम, आँखाले ठम्याउने काम

काँचुली – शरीरबाट अलग हुने, सर्पको पातलो छाला

अनन्त – कहिल्यै अन्त नहुने

गाड – खोलो

ढुङ्ग्यानी – ढुङ्गैढुङ्गा भएको

विकट – अप्ठेरो, कठिन

यथेष्ट – पर्याप्त, चाहिँदो, पुग्दो

भयावह – डरलाग्दो
२. शब्दकोशको सहायताले तलका शब्दको अर्थ लेख्नुहोस् :
अररो – जाडाले कक्रिएको, अरट्ठ परेको

अग्घोर – ज्यादै, निकै

उग्राउनु – गाई, भैंसी आदि पशुले निलिसकेको घाँस, पराल आदि फेरि मुखमा फर्काई चपाउनु

चरन – गाईवस्तु चराउने बाँझो जमिन

विरहलाग्दो – दुःख लाग्दो

कुर्लनु – रिसले कराउनु

आकृति – कुनै वस्तु वा व्यक्तिको स्वरूप, आकार

सहृदय – कोमल हृदय भएको, दयालु

मरुद्यान – मरुभूमिको रसिलो जमिन

यत्रतत्र – जताततै, सबैतिर
३. तलका कुनै पाँचओटा टुक्काको प्रयोग गरी एक अनुच्छेदमा गाउँमा रहेका आफन्त वा साथीको घर जाँदाको संस्मरण लेख्नुहोस् :

साथीको घर जाँदा

कक्षा ११ मा पढ्दा परियोजना कार्यका लागि म साथीको घर गएको थिएँ । घर डडेल्धुराको एक बिकट गाउँमा भएका कारण म हिडेर लखतरान हुँदै उस्को घर गएको थिए । अचानक बाटामा मेघ गर्जंदै पानी परेर म निथ्रुक्क भिजें । म उस्को घर आएको थाहा पाएर उसले गर्वले नाक ठाडो पायो । खाजा खाएर साथी र मैले परियोजना कार्य फत्ते गयौँ ।

४. पाठमा प्रयोग भएका निम्नलिखित स्थानीय भाषिका तथा कथ्य बोलीको सही रूप लेख्नुहोस् :

बाटामी – बाटामा

गाड – खोला

पर्तिर – परतिर

पडन्छ – पर्छ

अलेलि – अलिअलि

जेमराज – यमराज



बोध र अभिव्यक्ति





Post a Comment

0Comments

Please don't forget to give your valuable suggestions.

Post a Comment (0)